طراحی بیلبورد

طراحی بیلبورد و استند

طراحی بیلبورد

طراحی بیلبوردها یا تبلیغات محیطی شهری، به جهت وسعت مخاطبان آن و همچنین لزوم تاثیرگذاری آن در کوتاه ترین زمان ممکن، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. طراحی بیلبورد باید کاملا زیبا، جذاب و منطبق با فضای محیط بوده و با تصاویر، کلمات و جملات کوتاه بتواند نگاه مخاطبین را جلب نموده و در ذهن آنها تاثیرگذار باشد.

 

بیلبورد چیست؟

بیلبورد در واقع همان تابلو تبلیغاتی بزرگی است که در کنار اتوبان ها و جاده ها به چشم میخورد. دلیل اصلی جلب توجه عابران و رانندگان بزرگی بیش از حد بیلبورد نیست. بلکه پیام و طرحی که در آن وجود دارد می‌تواند مجذوب کننده و تاثیرگذار باشد. با توجه به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات محیطی و یا بازاریابی اینترنتی توجه به طرح و ایده بیلبورد اهمیت ویژه‌ای می یابد. بدون شک Billboard بهترین راه برای انتقال پیام خود به مردم یک محله یا مسیر مشخص خواهد‌بود. 

از آنجا که تبلیغات در فضای باز به یک حوزه رقابتی در میان کسب و کارها تبدیل شده است. می بایست از چگونگی عرضه تبلیغات به مشتریان و نحوه تاثیرگذاری آن‌ها اطلاعات کافی به دست آورد. بیلبوردهای تبلیغاتی، در واقع رسانه ی کسب و کار در محیط بیرون می باشند. بسیاری از کسب و کارها از این روش برای تبلیغات محصول یا خدمات خود استفاده می‌کنند. امروزه کسب و کارهای خدماتی بیش از سایر کسب و کارها از بیلبوردها جهت افزایش بهره وری کسب و کار خود و افزایش سود استفاده می‌کنند.

مزایای طراحی بیلبورد

اولین و مهم ترین مزایای یک بیلبورد تبلیغاتی این است که به راحتی دیده می شود. و در صورتی که این بیلبورد از خلاقیت بالایی در طراحی خود الهام گرفته باشد، درصد افرادی که آن را به ذهن می سپارند بسیار زیاد می باشد. بنابراین طراحی بیلبورد تبلیغاتی خود و به تنهایی درصد بالایی از جذب مشتریان را به عهده خواهد داشت. و نیاز است زیر نظر متخصصان و آژانس های تبلیغاتی حرفه ای انجام گیرد تا بتوان زیر سایه تجربیات این گونه آژانس ها از بهترین، باکیفیت ترین و در عین حال تاثیرگذار ترین تبلیغات برخوردار بود.‌