خدمات برندینگ

برندینگ

برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاری یک طرح، نماد، عبارت و نام است. که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی است که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود. نام تجاری یا همان برند یکی از مهم‌ ترین اموال و دارایی‌ های سازمان شما به شمار می‌ رود. این نام به سازمان شما هویت می‌ بخشد. کسب و کار شما را در یادها ثبت می‌ کند. مصرف کنندگان را ترغیب می‌ کند تا محصولات شما را خریداری کنند. از بازاریابی و تبلیغات شما پشتیبانی می‌ کند و در عین حال، موجب غرور و سربلندی کارمندان شما می‌ شود.

برندینگ

برندینگ یا برندسازی چیست؟

یک برند قابل تشخیص و دوست داشتنی یکی از با ارزش‌ترین دارایی است که یک شرکت در اختیار دارد. در واقع برندینگ یا برندسازی بخش مهمی از فرآیند رشد و توسعه کسب‌وکارها به شمار می‌رود. تمام سازمان‌ها به دنبال ایجاد رابطه‌ای احساسی و پایدار با مشتریان خود هستند. تا از طریق آن بتوانند به جایگاه مناسب در بازار دست یابند. اما به یاد داشته باشید که برند سازی بسیار بیشتر از یک آرم (لوگو) جالب یا یک تبلیغ خوب است.

 

هدف از برندینگ

برندسازی یا برندینگ (Branding) فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می­شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه­ گذاری در آینده است. برندسازی (برندینگ) استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند یا نام تجاری را نسبت به سایر برندها ترجیح و  انتخاب نمایند.

 

برندینگ در گنبد فیروزه

برندینگ در آژانس بین المللی طراحی و تبلیغات گنبد فیروزه به شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای و متمایز انجام می‌شود. تیم گنبد فیروزه با تکیه بر تجربه و دانش خود در فرآیند تحقیق، توسعه و استفاده از ویژگی‌‌های متمایز کننده سازمان شما روند برند سازی علمی و عملی را بر روی برند شما بازسازی کرده. به گونه‌ ای که مشتریان بتوانند با برند، محصولات یا خدمات شما ارتباط احساسی برقرار کنند.