طراحی بسته‌بندی

طراحی بسته‌بندی

طراحی بسته بندی برای هر کسب و کاری ضروری به نظر می‌رسد. زیرا نوع طراحی و نحوه بسته بندی یک کالا تاثیر زیادی روی تصمیم مشتری برای خرید، دارد. طراحی منحصر به فرد بسته بندی، ارزش کالا را بیش از پیش افزایش می دهد.

اگرچه کیفیت یک محصول حرف اول را در بازار می زند اما اگر در بسته بندی ضعیف ارائه شود، برنده بازار نیست! شرکت ها امروزه رقابت زیادی روی طراحی بسته بندی کالاهای خود دارند تا به نحوی بتوانند بیشتز نظر مخاطبان را جذب کنند. زیرا مشتری ها اولین چیزی که به چشم شان می‌خورد بسته بندی است و نه خود محصول. 

بسته بندی با طراحی خاص تبلیغی بدون هزینه برای کالاست.
بسته بندی محصول شما باید در عین حفظ زیبایی ظاهری از کیفیت مناسب برخوردار باشد.

بسته‌بندی محصول

طراحی بسته بندی محصول شما را به مشتری‌ها معرفی می‌کند و به آن‌ها می‌گوید در حال خریدن چه کالایی با چه ویژگی‌هایی هستید. پس باید در عین حفظ زیبایی ظاهری از کیفیت مناسب برخوردار بوده و جلوه‌ای بصری خوبی در چشم مشتری عرضه کند. از طرفی دیگر، بسته بندی باید به گونه­‌ای باشد که اطلاعات دقیق در عین حال مختصری را از برند و محصول در اختیار مشتری قرار دهد. امروزه برخلاف سالهای قبل بسیاری از پاکت ها نگهداری برای مصارف دیگر نیز استفاده شده و ممکن است دست به دست شوند. با در نظرگرفتن این نکته باید توجه داشت مخاطبین چندین برابر خواهند شد و خود تبلیغی رایگان برای کالاست.

طراحی تخصصی بسته بندی در گنبد فیروزه

طراحی بسته‌بندی در آژانس بین المللی طراحی و تبلیغات گنبد فیروزه به شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای و متمایز انجام می‌شود. تیم خلاق و با تجربه گنبد فیروزه به شما کمک می‌کند که بهترین بسته‌بندی ممکن را در اختیار داشته باشید. خلاقیت در بسته‌بندی سبب افزایش فروش و حرکت به سوی متمایز شدن است. همچنین این خلاقیت سبب نگهداری مناسب از کالا نیز خواهد بود. خلاقیت در بسته‌بندی سبب خواهد شد محصول شما انتخاب اول مشتری باشد. 

پکیج ۱

یک واحد بسته بندی
تومان ۳٬۸۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۱

طراحی لیبل محصول
تومان ۳٬۲۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۱

طراحی بسته بندی مادر
تومان ۲٬۵۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۱

طراحی سلفون
تومان ۳٬۲۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۵

ست کامل
تومان ۷٬۲۰۰٬۰۰۰
  • طراحی سلفون
  • بسته بندی
  • بسته بندی مادر
  •  
پیشنهاد ویژه

بسته‌بندی و شناخت برند

بسیاری از مردم با بسته‌بندی‌هایی که در اطراف خود می­‌بینند با یک برند آشنا می­‌شوند.  به دلیل حمل و نقل و ارتباط‌های سریع، بسته‌بندی‌ها صرفا برای بسته‌بندی یک محصول نیستند. بسته‌بندی در دنیای برندینگ امروز یک نوع رقابت به چشم نیامده محسوب می­‌شود. با این حساب هنوز بسیاری از شرکت ها به بسته­‌بندی خود اهمیت چندانی نمی­‌دهند و با توجه به پرداخت هزینه­‌های گزاف برای تبلیغات خود همیشه یک گام از رقبای خود عقب هستند.

بسته بندی محصولات تاثیر بسیار زیادی در ترغیب خریداران برای انتخاب محصول دارد و یکی از مهمترین عوامل جلب مشتری درنگاه اول است که باید نکات صنعتی، هنری و تبلیغاتی در آن رعایت شود.  بسته بندی درست می‌تواند در فروش یک محصول موثر باشد و از یک تبلیغ چند ده میلیونی جلوگیری کند.

بسیاری از مردم با بسته¬بندی هایی که در اطراف خود می¬بینند با یک برند آشنا می¬شوند.
هویت بصری در طراحی بسته‌بندی استاندارد

هویت بصری در بسته‌بندی

هویت بصری و طراحی گرافیک یک بسته­‌بندی باید به گونه‌ای باشد که به محض قرار گرفتن در اختیار مشتری، مشتری شما را به خاطر بسپارد و در دل و چشم مشتری جایگاه ویژه ای را از آن خود کند. بسیاری از مشتری ها براساس توجهی که بسته­‌بندی با طراحی اصولی و درست در اختیار آنها قرار می‌دهند،خواهان استفاده مکرر از یک محصول هستند.

ویژگی‌های بسته‌بندی استاندارد

بسته‌هایی که خوب طراحی شده‌اند منجر به ایجاد برند و فروش بیشتر می‌شوند. در یک بسته‌بندی استاندارد باید موارد زیر رعایت شود:

-طراحی خلاقانه برای ایجاد آگاهی مشتری

-شناخت برند

-انتقال اطلاعات توصیفی و قانع‌کننده

-تسهیل حمل‌ونقل محصول و حفاظت از آن

-ذخیره آسان در خانه

-باز و بسته شدن آسان

-قابلیت بازیافت